Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt – Bc. Renata Nečesánková
Bc. Renata Nečesánková
Bakalářská práce
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Proposal of effective marketing communication for a selected business entity
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající marketingovou komunikaci provozovny Naše Toustárna a navrhnout efektivnější variantu. V teoretické části se práce zabývá obecnými definicemi všech metod, které jsou použity za účelem dosažení lepší marketingové komunikace. Jedná se o metodu 4P, komparaci, PEST analýzu, Porterův model 5S, dotazníkové šetření, analýzu STP, analýzu vnitřních zdrojů a …víceAbstract:
The goal of this bachelor's thesis is to analyze the current marketing communication of the Naše Toustárna bakery and to suggest a more effective one. In the theoretical part, the thesis explains the general definitions of all methods used to attain a better marketing communication. The said methods are as follows: the 4P method, comparation, PEST analysis, the 5S Porter model, questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lp8ww/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová