Bc. Renata Nečesánková

Bakalářská práce

Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt

Proposal of effective marketing communication for a selected business entity
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající marketingovou komunikaci provozovny Naše Toustárna a navrhnout efektivnější variantu. V teoretické části se práce zabývá obecnými definicemi všech metod, které jsou použity za účelem dosažení lepší marketingové komunikace. Jedná se o metodu 4P, komparaci, PEST analýzu, Porterův model 5S, dotazníkové šetření, analýzu STP, analýzu vnitřních zdrojů a …více
Abstract:
The goal of this bachelor's thesis is to analyze the current marketing communication of the Naše Toustárna bakery and to suggest a more effective one. In the theoretical part, the thesis explains the general definitions of all methods used to attain a better marketing communication. The said methods are as follows: the 4P method, comparation, PEST analysis, the 5S Porter model, questionnaire survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.