Bc. Renata Nečesánková

Bachelor's thesis

Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt

Proposal of effective marketing communication for a selected business entity
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající marketingovou komunikaci provozovny Naše Toustárna a navrhnout efektivnější variantu. V teoretické části se práce zabývá obecnými definicemi všech metod, které jsou použity za účelem dosažení lepší marketingové komunikace. Jedná se o metodu 4P, komparaci, PEST analýzu, Porterův model 5S, dotazníkové šetření, analýzu STP, analýzu vnitřních zdrojů a …more
Abstract:
The goal of this bachelor's thesis is to analyze the current marketing communication of the Naše Toustárna bakery and to suggest a more effective one. In the theoretical part, the thesis explains the general definitions of all methods used to attain a better marketing communication. The said methods are as follows: the 4P method, comparation, PEST analysis, the 5S Porter model, questionnaire survey …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.