Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt – Bc. Renata Nečesánková
Bc. Renata Nečesánková
Bachelor's thesis
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Proposal of effective marketing communication for a selected business entity
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající marketingovou komunikaci provozovny Naše Toustárna a navrhnout efektivnější variantu. V teoretické části se práce zabývá obecnými definicemi všech metod, které jsou použity za účelem dosažení lepší marketingové komunikace. Jedná se o metodu 4P, komparaci, PEST analýzu, Porterův model 5S, dotazníkové šetření, analýzu STP, analýzu vnitřních zdrojů a …moreAbstract:
The goal of this bachelor's thesis is to analyze the current marketing communication of the Naše Toustárna bakery and to suggest a more effective one. In the theoretical part, the thesis explains the general definitions of all methods used to attain a better marketing communication. The said methods are as follows: the 4P method, comparation, PEST analysis, the 5S Porter model, questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/lp8ww/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEČESÁNKOVÁ, Renata. \textit{Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ur98mm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová