Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování v médiích zvolené firmy či instituce s využitím osobní empirie stážisty, brigádníka, zaměstnance (Projekt zakladniho školeni pro pracovniky PR útvarů podniku a institucí) – Bc. Lenka Vokůrková
Bc. Lenka Vokůrková
Bakalářská práce
Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování v médiích zvolené firmy či instituce s využitím osobní empirie stážisty, brigádníka, zaměstnance (Projekt zakladniho školeni pro pracovniky PR útvarů podniku a institucí)
Creation and edition of PR texts - details for presence in media of specific firm or institution with the utilization of personal empiricism of participant, team-worker, employee (Project of the basic training for PR workers division of enterprises and institutions)
Anotace:
Bakalářská práce je projektem základního školení pro pracovníky PR útvarů podniku a institucí. Je věnována základním pravidlům textové tvorby a komunikačním dovednostem, které jsou pro pracovní pozice v oblasti PR a marketingu nevyhnutelnou kompetencí. První část práce popisuje základní pojmy problematiky tvůrčího psaní. Druhá část detailněji popisuje kompozice textu. Zaměřuje se především na zprávu …víceAbstract:
The bachelor assingment is a project of the basic training for PR workers division of enterprises and institutions. It is applied to the basic rules of text creation and communication skills which present unavoidable need for PR and marketing workers. In first part is explained the basic conception of creative writing problems. Second part is describing in detail the text composition. Is focused mainly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wbkvi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOKŮRKOVÁ, Lenka. \textit{Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování v médiích zvolené firmy či instituce s využitím osobní empirie stážisty, brigádníka, zaměstnance (Projekt zakladniho školeni pro pracovniky PR útvarů podniku a institucí)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/urnywn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Newsletter INFO{<}U{>} jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě
Hana JENČOVÁ -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Marketing Communication of the Selected Company
Artem Zinovyev -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová