Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu – Karolína Pilátová
Karolína Pilátová
Bakalářská práce
Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu
Evaluation of Christmas Campaign on ZOOT
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením vánoční kampaně společnosti ZOOT, největším českým online obchodem s módou a s více než 300 značkami z celého světa. ZOOT je jedinečný koncept, který kombinuje to nejlepší z online a offline světa do rychle rostoucí oblíbené značky. V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska marketingu, popisuje pravidla korporátni identity, …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with an evaluation of Christmas campaign in ZOOT, the biggest Czech online e-shop with fashion from more than 300 brands. ZOOT is a unique omni- channel concept that combines the best of the online and offline worlds into fast-growing lovebrand. The theoretical part defines main principles of marketing, describes the rules of corporate identity, explains the concept of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pilátová, Karolína. Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Virální audiovizuální reklama ve světě
Nikita Novitskiy -
Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015.
Jan Rozsypal -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková -
Veřejné mínění o sexuálních menšinách - kvalitativní výzkum a anti-diskriminační kampaň
Veronika Horáková -
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingová komunikační kampaň projektu Světluška a výzkum veřejného mínění
Petr Šobotník -
Komunikační kampaň pro enterální klinickou výživu
Alžběta Trojanová