Posilování vztahů se zákazníky v internetových lékárnách – Ing. Markéta Čurdová
Ing. Markéta Čurdová
Disertační práce
Posilování vztahů se zákazníky v internetových lékárnách
Strengthening relationships with customers in online pharmacies
Anotace:
Tato disertační práce se zabývá posilováním vztahů se zákazníky a vyúsťuje v analýzu internetových lékáren v České republice z tohoto hlediska a výzkum mezi klienty internetové lékárny, který je praktikován na webových stránkách www.LekarnaURotundy.cz. V teoretické části je věnována pozornost změnám v požadavcích a nákupním chování zákazníků v důsledku internetu, hodnotě pro zákazníky, internetu jako …víceAbstract:
This thesis deals with strengthening customer relationships and results in an analysis of online pharmacies in the Czech Republic from this point of view and in a survey among the clients of an online pharmacy which is carried out on the website www.LekarnaURotundy.cz. In the theoretical part, attention is paid to changes in the requirements and in the buying behaviour of customers as a result of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 10. 2012
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čurdová, Markéta. Posilování vztahů se zákazníky v internetových lékárnách. Pardubice, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáDoktorský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Marcela Neumanová -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Patrik Hančár -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Roza Ilinova -
Řízení vztahů se zákazníky
Jiří Umlauf