Politické výzkumy a problematika volebního chování z pohledu marketingové komunikace – Mgr. Denisa Maňasová
Mgr. Denisa Maňasová
Diplomová práce
Politické výzkumy a problematika volebního chování z pohledu marketingové komunikace
Political Researches and the Issue of Voting Behavior from the Perspective of Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem politického marketingu se zaměřením na volební kampaň předcházející volbám do poslanecké sněmovny z podzimu roku 2013. Autorka si vybrala ke srovnání dva politické subjekty – hnutí ANO2011 a stranu TOP09. Obecným cílem práce je představení politického marketingu v českém prostředí. Dále představení volebních kampaní obou zvolených politických subjektů tak, aby posloužily …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the theme of political marketing focusing on the election campaign preceding the Chamber of Deputies elections in the autumn of 2013. The author has selected two subjects – ANO2011 movement and TOP09 party. The general aim of the thesis is to introduce political marketing. Furthermore, the election campaigns of both selected subjects are presented so as to clarify the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fevlp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2018
- Vedoucí: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dopady změn volebních pravidel pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Libor Poskočil -
Komparativní analýza zahraniční politiky v programech českých politických stran pro volby do PSP 2021 s vybranými cíli Koncepce zahraniční politiky z roku 2015
Oldřich Láník -
Volební geografie Těšínska - prezidentské volby a předčasné volby do Poslanecké sněmovny 2013
Zuzana Motyková -
Komparace evropských záležitostí ve volebních programech parlamentních politických stran pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006 a 2013
Kristýna Řačáková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022
Anna Marie Bukovanská -
Vliv volebního systému na stranický systém pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky se zaměřením na výsledky voleb v roce 2021
Natálie KELEMENOVÁ -
Volby do zastupitelstev obcí
Tereza Hejdová