Michaela Repšová
Bakalářská práce
Sponzoring ve sportu
Sport sponsorship
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je Sponzoring ve sportuje vyhodnocení sponzorské aktivity sponzorů a sponzorovaných a vyvození doporučení pro budoucí sponzorské aktivity. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část je zaměřena na problematiku sponzorství a na roli sponzorství v komunikačním mixu. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti sponzoringu, jeho postavení v rámci …víceAbstract:
The theme of bachelor thesis is evaluation of sponsorship activities of sponsors and sponsored with following recommendations for future sponsorship activities. The thesis consist of two parts. The theoretical part is aimed on problems in sponsorship and on a role of sponsorship in communication mix. In the first part of thesis are summarized some theoretical findings from sponsorship, its placement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Šturmová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sportovní sponzoring v ČR
Tereza Žáčková -
Sponzoring a sportovní reklama hokejové soutěže
Ondřej Hudec -
Sportovní sponzoring vybrané společnosti
David Matějček -
Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace
Michal MATUSZEK -
Sportovní sponzoring společnosti ŠKODA AUTO a. s.
Tereza Tučková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva