Bc. Renáta Pyšnová, DiS.

Bakalářská práce

Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o.

Marketing strategy of Skalka Family park, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o. začíná vymezením teoretických východisek zkoumané problematiky s důrazem na marketing služeb. Cílem je zhodnotit stávající marketingovou strategii společnosti a navrhnout doporučení pro zlepšení využívání marketingových činností a nástrojů. V praktické části je popsán postup marketingového výzkumu včetně analýzy dat a vyhodnocení …více
Abstract:
Bachelor thesis entitled Marketing strategy of Skalka Family park, s.r.o. it begins by defining the theoretical starting points of the researched issue with an emphasis on service marketing. The goal is to evaluate the company´s current marketing strategy and propose recommendations for improving the use of marketing activities and tools. The practical part describes the process of marketing research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/v5t4o/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Lubomír Černý, MSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné