Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o. – Bc. Renáta Pyšnová, DiS.
Bc. Renáta Pyšnová, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o.
Marketing strategy of Skalka Family park, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o. začíná vymezením teoretických východisek zkoumané problematiky s důrazem na marketing služeb. Cílem je zhodnotit stávající marketingovou strategii společnosti a navrhnout doporučení pro zlepšení využívání marketingových činností a nástrojů. V praktické části je popsán postup marketingového výzkumu včetně analýzy dat a vyhodnocení …víceAbstract:
Bachelor thesis entitled Marketing strategy of Skalka Family park, s.r.o. it begins by defining the theoretical starting points of the researched issue with an emphasis on service marketing. The goal is to evaluate the company´s current marketing strategy and propose recommendations for improving the use of marketing activities and tools. The practical part describes the process of marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/v5t4o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Lubomír Černý, MSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur
Daria Shebalina -
Marketingová strategie firmy v masném průmyslu.
Petr Vilášek -
Marketingová strategie podpory cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Tomáš Kůs -
Marketingová strategie na podporu technických oborů
Ruslan Reva -
Návrh marketingové strategie a podpory společnosti Altus Software, s.r.o.
Michaela Kalinová -
Marketingová strategie v oblasti podpory prodeje produktu v konkrétním podniku
Gabriela Šírová -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi