Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě – Bc. Veronika Forejtová
Bc. Veronika Forejtová
Bakalářská práce
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zabývat se způsoby komunikace se zákazníky jako strategií PR ve společnosti Vodafone Czech Republic, a.s. Úkolem této práce je zjistit jak společnost komunikuje se svými zákazníky a jaké k tomu využívá prostředky. Dále je pak úkolem zjistit jakou využívá společnost reklamu, podporu prodeje pro své výrobky a služby, stejně jako jakými aktivitami se zabývá nadace Vodafone …víceAbstract:
This Bachelor's thesis focuses on various ways to communicate with customers as part of PR strategies in Vodafone Czech Republic a.s. The objective of this thesis is to identify how the company communicates with its customers and what means the company uses to do so. Furthermore, the objective is to find out what kind of advertising, product sales support and services the company uses, as well as what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/delxk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2013
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOREJTOVÁ, Veronika. \textit{Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/usuuii/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a její využití ve vybrané společnosti
Jana Bláhová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Public relations ve vybrané organizaci
Martina Janů -
Analýza nástrojů Public Relations ve společnosti DTP Studio
Dita Malá