Bc. Veronika Forejtová

Bakalářská práce

Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zabývat se způsoby komunikace se zákazníky jako strategií PR ve společnosti Vodafone Czech Republic, a.s. Úkolem této práce je zjistit jak společnost komunikuje se svými zákazníky a jaké k tomu využívá prostředky. Dále je pak úkolem zjistit jakou využívá společnost reklamu, podporu prodeje pro své výrobky a služby, stejně jako jakými aktivitami se zabývá nadace Vodafone …více
Abstract:
This Bachelor's thesis focuses on various ways to communicate with customers as part of PR strategies in Vodafone Czech Republic a.s. The objective of this thesis is to identify how the company communicates with its customers and what means the company uses to do so. Furthermore, the objective is to find out what kind of advertising, product sales support and services the company uses, as well as what …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích