Michaela Dvořáková

Bakalářská práce

PR aktivity společnosti Kofola a vyhodnocení jejich efektivnosti

PR aktivities of Company Kofola and evaluation of effectiveness
Anotace:
Teoretická část mé práce se zabývá popsáním marketingu a jednotlivých složek marketingové komunikace. Pozornost je věnována problematice public relations a jejich hlavním nástrojům. Praktická část popisuje jednotlivé PR aktivity společnosti Kofola, obsahuje jejich zhodnocení a také navržení určitých opatření pro zvýšení jejich efektivnosti.
Abstract:
The theoretical part is dealing with the description of marketing and the components of marketing communication. The focus is on the PR and its main instruments. The practical part describes the individual PR activities of the company Kofola, contains their evaluation and also proposition of certain recommendations to increase their effectiveness.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20624