Pavla Špinlerová
Bachelor's thesis
Event marketing
Event marketing
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza event marketingových aktivit malého podniku a návrh nových eventů. V teoretické části je nejprve popsán obecně marketingový a komunikační mix, na který navazuje postup plánování a tvorby event marketingové akce. Pro potřeby návrhu nových eventů byla data získána metodou dotazování. Náhodně vybraní zákazníci podniku byli požádáni o vyplnění dotazníku. Výsledky dotazníku …moreAbstract:
This study aims to analyze event-marketing activities of the small firm and propose new events. At first the theoretical part describes marketing and communication mix and then especially planning and development of event marketing campaign. Research data were collected by the method of survey to propose the new events. Randomly selected customers were asked to fill the questionnaire. Its results were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32297
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Jan Koudelka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32297
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kateřina Pořízková -
Event management firmy Johann W
Petra Beránková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Tvorba event marketingové kampaně
Eva Němcová -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková