Bc. Lukáš Novotný

Diplomová práce

Využití teorie her při analýze marketingového mixu společnosti Ignum

The use of game theory in analysing the marketing mix of Ignum company
Anotace:
Diplomová práce se věnuje spojení dvou na první pohled neslučitelných oborů, marketingu a teorie her. Práce se zaměřuje na teoretické poznatky jak z teorie her, tak z marketingu. Představuje také problematiku SSL certifikátů. Propojením poznatků teorie her, marketingu a SSL certifikátů v teoretické části se práce pokusí navrhnout ideální strategii a řešení pro společnost Ignum v části praktické.
Abstract:
This thesis focuses on linking between two seemingly incompatible disciplines, marketing and game theory. This thesis focuses on knowledge of game theory and marketing. It also explains the use of SSL certificates. The thesis will in the practical part attempt to suggest an ideal strategy and solution for company Ignum by combining the learnings of game theory, marketing and SSL certificates from the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
  • Oponent: Mgr. Tomáš Kosička, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace