Využití teorie her při analýze marketingového mixu společnosti Ignum – Bc. Lukáš Novotný
Bc. Lukáš Novotný
Diplomová práce
Využití teorie her při analýze marketingového mixu společnosti Ignum
The use of game theory in analysing the marketing mix of Ignum company
Anotace:
Diplomová práce se věnuje spojení dvou na první pohled neslučitelných oborů, marketingu a teorie her. Práce se zaměřuje na teoretické poznatky jak z teorie her, tak z marketingu. Představuje také problematiku SSL certifikátů. Propojením poznatků teorie her, marketingu a SSL certifikátů v teoretické části se práce pokusí navrhnout ideální strategii a řešení pro společnost Ignum v části praktické.Abstract:
This thesis focuses on linking between two seemingly incompatible disciplines, marketing and game theory. This thesis focuses on knowledge of game theory and marketing. It also explains the use of SSL certificates. The thesis will in the practical part attempt to suggest an ideal strategy and solution for company Ignum by combining the learnings of game theory, marketing and SSL certificates from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cmm3q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: Mgr. Tomáš Kosička, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace teorie her v managementu
Jan Postl -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Dinara Yusupova -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Maksim Bataev -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Pavel Řepásek -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Petr Cingr -
Marketingový mix vybrané firmy
Lenka Nožičková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk