PPC kampaně a jejich vliv na výkon e-shopu – Bc. Pavla Strouhalová
Bc. Pavla Strouhalová
Master's thesis
PPC kampaně a jejich vliv na výkon e-shopu
PPC campaigns and their influence on e-shop's performance
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou PPC kampaní u zvolené obchodní společnosti. Reklama je tvořena ve vyhledávací síti pomocí reklamních systému Google Ads a Sklik.Teoretická část práce je věnována literární rešerši se zaměřením na oblast internetového marketingu a internetové reklamy. Pozornost je věnována tvorbě PPC reklamních kampaní, a to jak na postup tvorby, tak i na pravidla, která je potřeba …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis focuses on the internet marketing and internet advertisement. Attention is paid to the creation of PPC ad campaigns, especially to the rules which have to be followed during the formation and the procedure of creating campaigns itself.PPIn the practical part of the thesis, current condition of self-promotion of the selected company has been analyzed. For company’s …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STROUHALOVÁ, Pavla. \textit{PPC kampaně a jejich vliv na výkon e-shopu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/utp2lt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights