Kateřina Čapková

Bachelor's thesis

Využití Google Analytics v on-line marketingu

Use of Google Analytics in on-line marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využívání nástroje Google Analytics v on-line marketingu. Cílem je dát doporučení firmě Škoda Auto, jak nástroj více využívat pro svůj e-shop. V práci je přiblíženo, jakým způsobem internet změnil chování zákazníků, přičemž jsou předložena některá statistická data. Jsou nastíněny možnosti webové analytiky a konkrétně je představen nástroj Google Analytics. …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on possibilities of using Google Analytics tool in on-line marketing. The aim is to suggest how to use this tool in the Skoda Auto company for running e-shop. The concept of web analysis is introduced and how the Internet has changed customers’ behaviour is described, while some statistical data are presented. Some web analysis options are outlined. Then the focus is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Ivana Topolová
  • Reader: Petr Havlík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72985

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod