Využití Google Analytics v on-line marketingu – Kateřina Čapková
Kateřina Čapková
Bachelor's thesis
Využití Google Analytics v on-line marketingu
Use of Google Analytics in on-line marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využívání nástroje Google Analytics v on-line marketingu. Cílem je dát doporučení firmě Škoda Auto, jak nástroj více využívat pro svůj e-shop. V práci je přiblíženo, jakým způsobem internet změnil chování zákazníků, přičemž jsou předložena některá statistická data. Jsou nastíněny možnosti webové analytiky a konkrétně je představen nástroj Google Analytics. …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on possibilities of using Google Analytics tool in on-line marketing. The aim is to suggest how to use this tool in the Skoda Auto company for running e-shop. The concept of web analysis is introduced and how the Internet has changed customers’ behaviour is described, while some statistical data are presented. Some web analysis options are outlined. Then the focus is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72985
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: Ivana Topolová
- Reader: Petr Havlík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72985
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
On-line marketing pro zprostředkování služeb
Dominik Placr -
Měření on-line marketingových kampaní
Tereza Zloská -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
On-line marketing so zameraním na kampane prostredníctvom Google
Katarína Bokaová -
On-line marketing a jeho nasazení ve vybrané firmě
Radim Skalický -
On-line marketing v softwarové společnosti
Jindřich Nygrin