Vnímání role žen v předních vedoucích pozicích a jejich využití marketingových nástrojů – Bc. Helena Davis
Bc. Helena Davis
Bakalářská práce
Vnímání role žen v předních vedoucích pozicích a jejich využití marketingových nástrojů
General perception of women in leadreship roles and their use of marketing tools
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na to, jak jsou vnímány ženy ve vrcholovém managementu firmy a jaké marketingové nástroje využívají v praxi k tomu, aby se dostaly do řídící pozice. Autorka popisuje, jak se role žen v podnikání měnila a stále ještě mění v dnešním obchodním prostředí a jakým překážkám ženy čelí. V jednotlivých kapitolách rozebírá postavení žen v byznyse z hlediska historického vývoje …víceAbstract:
This thesis focuses on the use of marketing tools as utilized by women to reach the upper levels of business management, how theses marketing tools are employed and the ways in which they assist women in reaching top management positions. Included are also observations of how the role of women in business has changed and is changing in today’s business environment and the obstacles women face in achieving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l7hoq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Diversity management ve veřejných vzdělávacích institucích se zaměřením na zaměstnance základních škol
Olga Komínková -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Monitoring médií v praxi společnosti zaměřené na direct marketing
Markéta Říhová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk