Interaktive Bildungsplattformen im Deutschunterricht – Bc. Dorota Kociánová
Bc. Dorota Kociánová
Master's thesis
Interaktive Bildungsplattformen im Deutschunterricht
Interactive educational platforms in German language lesson
Abstract:
This diploma thesis deals with interactive educational platforms in German language lesson. It focuses on interactive learning platforms such as Kahoot! and Quizlet. The theoretical part introduces related topics of foreign language didactics and the role of interactive teaching materials; the specific functional possibilities of the selected platforms are also presented. In the practical part, the …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá interaktivními vzdělávacími platformami ve výuce němčiny jako cizího jazyka. Zaměřuje se na interaktivní vzdělávací platformy jako Kahoot! a Quizlet. V teoretické části jsou přiblížena související témata didaktiky cizích jazyků a role interaktivních učebních materiálů; představeny jsou i konkrétní funkční možnosti zvolených platforem. V praktické části je s využitím dotazníků …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/c25g9/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D.
- Reader: BA Johannes Benjamin Köck, MA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Upper Secondary School Teacher Training in German Language and Literature / Upper Secondary School Teacher Training in German Language and Literature
Theses on a related topic
-
Koncepce a realizace interaktivní vzdělávací platformy k elektronickému podnikání
Miroslav Cimbora -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Hra jako základní činnost v rané výuce cizího jazyka - na příkladu učebního souboru pro němčinu jako cizí jazyk "Ene mene"
Miroslava PETŘÍKOVÁ -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.
Hana LISNEROVÁ -
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Jana ŠKUBALOVÁ