Marketingový význam body image mužov – Natália Benová
Natália Benová
Master's thesis
Marketingový význam body image mužov
Marketingový význam body image mužů
Anotácia:
Cílem práce je analyzovat především kulturní faktory podmiňující dopad vnímání mužské postavy na spotřební chování, zhodnotit jejich významnost a promítnout je do návrhů na odpovídající orientaci spotřebního marketingu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí dle dílčích cílů. Teoretická část poskytuje hlavní informace o dané problematice a tvoří základ pro praktickou část. Kapitola Segmentační potenciál …viacAbstract:
The aim of this thesis is to analyse key cultural factors determining the impact of male body perception on consumer's behavior, evaluate their significance and reflect them in appropriate marketing recommendations. The thesis is divided into four major parts. The theoretical part provides the key information concerning the subject and constitutes the basis for the analytical part. Chapter Body Image …viacAbstract:
Cieľom práce je analyzovať hlavne kultúrne faktory podmieňujúce dopad vnímania mužskej postavy na spotrebné správanie, zhodnotiť ich významnosť a premietnuť ich do návrhov na odpovedajúcu orientáciu spotrebného marketingu. Práca je rozdelená do štyroch hlavných častí podľa dielčich cieľov. Teoretická časť poskytuje hlavné informácie o danej problematike a tvorí základ pre praktickú časť. Kapitola Segmentačný …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31128
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31128
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková -
The foreign-policy content of selected State of the Union addresses: a discourse analysis
Jan Doškář -
Segmentace buněčných jader vpisováním elips
Matúš Kotry -
Vnímanie Body Image českými spotrebiteľmi a jeho vplyv na kúpne správanie v oblasti kozmetiky
Simona Kováčová