Marketingové komunikace Kánoe klubu Opava – Mária Mrázková
Mária Mrázková
Bakalářská práce
Marketingové komunikace Kánoe klubu Opava
Marketing Communications of Kánoe Klub Opava
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací neziskové sportovní organizace Kánoe klub Opava. V teoretické části jsou definovány neziskové organizace a marketingové komunikace. Následně jsou zde popsány sportovní organizace a jejich marketingová činnost. Praktická část popisuje vybranou sportovní organizaci a zaměřuje se na kvalitativní výzkum formou rozhovoru a focus group. Na základě …víceAbstract:
This bachelor´s thesis is concerned with the marketing communications of the non-profit sports organization Kánoe klub Opava. In theoretical part are defined non-profit organizations and marketing communications. Afterwards are described sports organizations and their marketing activities. The practical part describes chosen sports organization and also is focusing on qualitative research in the form …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mrázková, Mária. Marketingové komunikace Kánoe klubu Opava. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová