Mária Mrázková

Bakalářská práce

Marketingové komunikace Kánoe klubu Opava

Marketing Communications of Kánoe Klub Opava
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací neziskové sportovní organizace Kánoe klub Opava. V teoretické části jsou definovány neziskové organizace a marketingové komunikace. Následně jsou zde popsány sportovní organizace a jejich marketingová činnost. Praktická část popisuje vybranou sportovní organizaci a zaměřuje se na kvalitativní výzkum formou rozhovoru a focus group. Na základě …více
Abstract:
This bachelor´s thesis is concerned with the marketing communications of the non-profit sports organization Kánoe klub Opava. In theoretical part are defined non-profit organizations and marketing communications. Afterwards are described sports organizations and their marketing activities. The practical part describes chosen sports organization and also is focusing on qualitative research in the form …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mrázková, Mária. Marketingové komunikace Kánoe klubu Opava. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe