Analýza spotřebitelského chování na trhu s běžeckou obuví – Klára Applová
Klára Applová
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu s běžeckou obuví
Consumer Behaviour Analysis in the Running Footwear Market
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování na trhu s běžeckou obuví. Cílem práce bylo analyzovat chování spotřebitelů při výběru a nákupu běžeckých bot. Tato práce je věnována teoretickým východiskům spotřebitelského chování, charakteristice trhu se sportovním oblečením a obuví, metodice sběru dat a analýze chování spotřebitele. Marketingový výzkum byl proveden pomocí dotazníkového …viacAbstract:
The theme of bachelor thesis is consumer behaviour analysis in the running footwear market. The aim of the study was to analyze consumer behaviour during selection and purchase of running shoes. This thesis is devoted to the theoretical basis of consumer behaviour, characteristics of the sportswear and footwear market, the methodology of data collection and analysis of consumer behaviour. Marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118220
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedúci: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Vojtěch Klézl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková