Projekt rozšíření digitálního marketingu ve společnosti Business Factory s.r.o – Bc. Marie Neradilová
Bc. Marie Neradilová
Master's thesis
Projekt rozšíření digitálního marketingu ve společnosti Business Factory s.r.o
Project to Extend Digital Marketing for Business Factory s.r.o.
Abstract:
Moje práce se zabývá digitálním marketingem ve společnosti Business Factory. Nejedná se jen o poskytované služby zákazníkům, ale hlavně o online marketing, který využívá ke své propagaci. Pomocí anketního výzkumného šetření oslovuji její zákazníky, kteří jsou schopni lépe hodnotit poskytované služby. Na konci jsou uvedena doporučení a návrhy k rozšíření nebo změně online marketingu.Abstract:
My thesis deals with scoring digital marketting in Business Factory company. This is not only about provided services to customers, but mainly about online marketing, that company use for its own propagation. Thanks to short research survey I adress its customers, which are able to judge provided services. At the End are recommendation and suggestion to expand or to change its online marketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NERADILOVÁ, Marie. \textit{Projekt rozšíření digitálního marketingu ve společnosti Business Factory s.r.o}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/uv053t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Neradilová, Marie. Projekt rozšíření digitálního marketingu ve společnosti Business Factory s.r.o. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Online marketingová strategie vybrané společnosti se zaměřením na SEO
Michal Doskočil -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.
Michal Vyčesaný -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Návrh optimalizace kampaní online výkonnostního marketingu pro e-shop Nature Vitality
David Koller -
Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě
Matěj Šimeček -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska