Bc. Marie Neradilová

Master's thesis

Projekt rozšíření digitálního marketingu ve společnosti Business Factory s.r.o

Project to Extend Digital Marketing for Business Factory s.r.o.
Anotácia:
Moje práce se zabývá digitálním marketingem ve společnosti Business Factory. Nejedná se jen o poskytované služby zákazníkům, ale hlavně o online marketing, který využívá ke své propagaci. Pomocí anketního výzkumného šetření oslovuji její zákazníky, kteří jsou schopni lépe hodnotit poskytované služby. Na konci jsou uvedena doporučení a návrhy k rozšíření nebo změně online marketingu.
Abstract:
My thesis deals with scoring digital marketting in Business Factory company. This is not only about provided services to customers, but mainly about online marketing, that company use for its own propagation. Thanks to short research survey I adress its customers, which are able to judge provided services. At the End are recommendation and suggestion to expand or to change its online marketing.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zverejniť od: 12. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Neradilová, Marie. Projekt rozšíření digitálního marketingu ve společnosti Business Factory s.r.o. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing