Deaf Students and their Motivation to Learn English – Bc. Veronika Morávková
Bc. Veronika Morávková
Bachelor's thesis
Deaf Students and their Motivation to Learn English
Deaf Students and their Motivation to Learn English
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřená na výuku angličtiny jako cizího jazyka neslyšících studentů. První teoretická část je věnována sluchovým poruchám obecně a pohledu na ně z různých hledisek. Další dvě kapitoly první části bakalářské práce se zabývají výukou Angličtiny jako cizího jazyka a motivaci k učení se cizího jazyka. V praktické části jsou potom všechny tři části spojeny do výzkumu na téma motivace …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on teaching English-as-a-Foreign-Language (EFL) to Deaf students. In the theoretical part, it describes deafness in general and looking at deafness from different points of view. The other two chapters of the first part of the thesis deal with learning and teaching EFL and the motivation to learn a foreign language. In the practical part, all three themes are connected …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qsd5y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedúci: Dr. Rita Chalmers Collins
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Motivace vysokoškolských studentů ekonomických oborů ke studiu angličtiny jako cizího jazyka
Anastassiya Belogrivtseva -
Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání
Petra Vahalíková -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Autoregulace učení se slovíček v kontextu angličtiny jako cizího jazyka
Tereza Horáková