Dopad elektromobility na zákaznický proces ve ŠKODA AUTO a.s. – Ondřej Nesládek
Ondřej Nesládek
Bakalářská práce
Dopad elektromobility na zákaznický proces ve ŠKODA AUTO a.s.
The impact of elektromobility on the customer process at ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je podrobně rozebrat již fungující zákaznický proces ve společnosti ŠKODA AUTO a.s., analyzovat nové zákaznické potřeby, které sebou přináší čistě elektrické vozy, definovat požadavky zákazníků, ověřit definované požadavky na základě marketingového výzkumu, navrhnout potřebné změny v zákaznickém procesu a navrhnout nové služby, které povedou ke zvýšení spokojenosti u zákazníků …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the already existing customer process in the company ŠKODA AUTO as, analyze new customer needs, which brings purely electric cars, define customer requirements, verify defined requirements based on marketing research and propose necessary changes in customer process and propose new services that will increase customer satisfaction with electric cars. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Martin Folta, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Radovan Štěpánek
Název
Vložil
Vloženo
Práva