Michal Wojnar

Bakalářská práce

Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont

Marketing Strategy of a Chosen Product on The Example of DuPont
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont" analyzuje marketingovou strategii a marketingový mix materiálu Elvaloy, který je využíván při stavbě silničních komunikací. Hlavní aplikovaná metoda při tomto rozboru se nazývá situační analýza, jejímž prostřednictvím autor porovnává jednotlivé klíčové trhy, zhodnocuje vnitřní i vnější prostředí firmy a provádí …více
Abstract:
The bachelor thesis "Marketing Strategy of a Chosen Product on The Example of DuPont" is aimed at analyzing the marketing strategy and marketing mix of the Elvaloy material which is used in paving segment. The main applied methodology is called situation analysis through which the author compares individual key markets, reviews internal and external conditions of the company and studies the competition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2010
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Otakar Vacín

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16492

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod