Aktivizující metody ve výuce na 1. stupni ZŠ: případová studie třídy – Mgr. Lucie Míková
Mgr. Lucie Míková
Diplomová práce
Aktivizující metody ve výuce na 1. stupni ZŠ: případová studie třídy
Activating teaching methods in the primary school: a classroom case study
Anotace:
Diplomová práce pojednává o uplatnění učení v pohybu v jednotlivých předmětech na prvním stupni základní školy. Teoretická část obsahuje obecnou definici učení a výukových metod, rozděluje aktivizující výukové metody, vysvětluje pojem učení v pohybu a ukazuje jeho zařazení do Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Rovněž popisuje, kdo se sledovaným aktivizujícím prvkem již zabýval …víceAbstract:
The Diploma Thesis describes the use of learning in motion in particular subjects in primary schools. The theoretical part contains the general definition of learning, the teaching methods and divides the activating teaching methods. It explains the concept of learning in motion and shows its inclusion in Framework of Education Programme for primary education. It also describes people who have already …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lmr5g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2015
- Vedoucí: doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.
- Oponent: Mgr. Marek Trávníček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizující výukové metody v etické výchově na SŠ
Michaela Bohatcová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Didaktické hry a aktivizující výukové metody v praktickém vyučování pro obory pozemního stavitelství
Jakub Strýček -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Aktivizující výukové metody ve výuce oboru hotelnictví a turismus
Jana Hlaváčková -
Aktivizující výukové metody v hodinách základů společenských věd na gymnáziu
Tereza Hammerová -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová