Crowdfundingová kampaň pro vybranou organizaci – Bc. Jakub LOCHAŘ
Bc. Jakub LOCHAŘ
Master's thesis
Crowdfundingová kampaň pro vybranou organizaci
Crowdfunding campaign for selected organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vytvořením crowdfundingové a komunikační kampaně pro vybranou organizaci. Obsahuje také PESTLE analýzu, benchmarking tří crowdfundingových portálů, poznatky z příkladů dobré a špatné praxe a výstupy z marketingové porady. Práce má posloužit jako vzor pro jiné subjekty, které chtějí využít crowdfunding k financování svých projektů.Abstract:
The master's thesis deals with the creation of a crowdfunding and communication campaign for a selected organization. It also includes a PESTLE analysis, benchmarking of three crowdfunding portals, insights from examples of good and bad practice and outputs from a marketing meeting. The master's thesis should serve as a model for other entities that want to use crowdfunding to finance their projects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LOCHAŘ, Jakub. Crowdfundingová kampaň pro vybranou organizaci. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikace crowdfundingových projektů
Veronika Sotáková -
Crowdfundingová kampaň ZEMBAG
Karolína Nováková -
Kampaň neziskové organizace s cílem navýšit počet dárců
Adéla Nováková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Sandra Jiřiková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Andrea Kanko -
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Vlasta Dušková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková