Kritika Gamifikace - dosavadní výzkumy a validita metody – Bc. Michal Hubík
Bc. Michal Hubík
Diplomová práce
Kritika Gamifikace - dosavadní výzkumy a validita metody
Critical examination of Gamification - current research and validity of its methods
Anotace:
Stěžejním tématem a zároveň cílem práce je snaha o kritickou analýzu validity paradigmat gamifikace. Jedná se o termín mající skutečné opodstatnění akademického zájmu a potenciál pozitivně ovlivnit daný segment aplikace, či jde pouze o „buzzword“ s blížící se expirační dobou? K ucelené analýze problematiky využívám odborné zdroje z oblasti sociologie, ekonomie a filozofie nových médií. V praktické …víceAbstract:
Crucial topic and also the main goal of this thesis is a critical analysis of gamification paradigm validity. Does gamification have a real justification for its academic interest and potential to positively impact its segment of application or is it only a buzzword with an expiration date dangerously approaching/getting closer? To make the analysis comprehensive, I make use of specialized sources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x057w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: Mgr. Jaroslav Švelch, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Evil Media a umění nových médií
Petra Galušková -
Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu
Lukáš Pařil -
Herní design – tvorba vlastní soulslike hry
Oliver Stančev -
Design mobilní hry a herního prostředí
Ľubomír Kurpel -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel