Branding a propagace galerie plastik hořice – BcA. Tomáš Gregor
BcA. Tomáš Gregor
Diplomová práce
Branding a propagace galerie plastik hořice
Branding and Promotion of the Sculpture Gallery in Hořice
Anotace:
Tato práce se zabývá identitou Galerie plastik Hořice. V teoretické části nalezneme poznatky z oblasti marketingu a managementu výtvarné instituce. Ty jsou doplněny o terminologii z oblasti brandingu a uživatelského prožitku. Praktická část je věnována návrhu nové vizuální identity a zlepšení designu služeb.Abstract:
The theme of this dissertation is an identity of the Sculpture Gallery in Hořice. The first part of the dissertation is dedicated to the theory of marketing and management aswell as a branding and user experience terminology. In the second part I describe the process of designing the new visual identity and the improvement of user experience.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gregor, Tomáš. Branding a propagace galerie plastik hořice. Zlín, 2018. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální identita základní školy
Anna Vokounová -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí
Petr Ondrůj -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Ondřej Vrána -
Úspěšnost využívání propagace národní produkce v marketingu
Elena Panfilova