BcA. Tomáš Gregor

Master's thesis

Branding a propagace galerie plastik hořice

Branding and Promotion of the Sculpture Gallery in Hořice
Abstract:
Tato práce se zabývá identitou Galerie plastik Hořice. V teoretické části nalezneme poznatky z oblasti marketingu a managementu výtvarné instituce. Ty jsou doplněny o terminologii z oblasti brandingu a uživatelského prožitku. Praktická část je věnována návrhu nové vizuální identity a zlepšení designu služeb.
Abstract:
The theme of this dissertation is an identity of the Sculpture Gallery in Hořice. The first part of the dissertation is dedicated to the theory of marketing and management aswell as a branding and user experience terminology. In the second part I describe the process of designing the new visual identity and the improvement of user experience.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2018

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Gregor, Tomáš. Branding a propagace galerie plastik hořice. Zlín, 2018. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe