Branding a propagace galerie plastik hořice – BcA. Tomáš Gregor
BcA. Tomáš Gregor
Master's thesis
Branding a propagace galerie plastik hořice
Branding and Promotion of the Sculpture Gallery in Hořice
Abstract:
Tato práce se zabývá identitou Galerie plastik Hořice. V teoretické části nalezneme poznatky z oblasti marketingu a managementu výtvarné instituce. Ty jsou doplněny o terminologii z oblasti brandingu a uživatelského prožitku. Praktická část je věnována návrhu nové vizuální identity a zlepšení designu služeb.Abstract:
The theme of this dissertation is an identity of the Sculpture Gallery in Hořice. The first part of the dissertation is dedicated to the theory of marketing and management aswell as a branding and user experience terminology. In the second part I describe the process of designing the new visual identity and the improvement of user experience.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Gregor, Tomáš. Branding a propagace galerie plastik hořice. Zlín, 2018. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design
Theses on a related topic
-
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální identita základní školy
Anna Vokounová -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí
Petr Ondrůj -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Ondřej Vrána -
Úspěšnost využívání propagace národní produkce v marketingu
Elena Panfilova