Martin Pekárik

Bachelor's thesis

Herní cutscény: Life Is Strange (případová studie)

1. Theoretical Part: Game Cutscenes: Life Is Strange (case study) 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Length at Least 12 Mins., Editing
Abstract:
Herní cutscény: Life is Strange (případová studie). V bakalářské práce se pojednává o hlavních rozdílech ve formálních a výrazových prostředcích her a filmové tvorby. Je zaměřena na herní cutscény. Definice cutscény, historie, druhy a důvody umístění v jednotlivých částech digitální hry.
Abstract:
Game cutscenes: Life is Strange (case study). The bachelor thesis deals with the main differences in the formal and expressive means of games and film production. It is focused on game cutscenes. Definition of cutscene, history, types and reasons of placing in individual parts of digital game.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2020

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pekárik, Martin. Herní cutscény: Life Is Strange (případová studie). Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe