Herní cutscény: Life Is Strange (případová studie) – Martin Pekárik
Martin Pekárik
Bachelor's thesis
Herní cutscény: Life Is Strange (případová studie)
1. Theoretical Part: Game Cutscenes: Life Is Strange (case study) 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Length at Least 12 Mins., Editing
Anotácia:
Herní cutscény: Life is Strange (případová studie). V bakalářské práce se pojednává o hlavních rozdílech ve formálních a výrazových prostředcích her a filmové tvorby. Je zaměřena na herní cutscény. Definice cutscény, historie, druhy a důvody umístění v jednotlivých částech digitální hry.Abstract:
Game cutscenes: Life is Strange (case study). The bachelor thesis deals with the main differences in the formal and expressive means of games and film production. It is focused on game cutscenes. Definition of cutscene, history, types and reasons of placing in individual parts of digital game.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pekárik, Martin. Herní cutscény: Life Is Strange (případová studie). Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Film Editing
Práce na příbuzné téma
-
Případová studie organizace/í: nastavení firemních politik na podporu kombinace pracovního a soukromého a rodinného života a jejich dopady
Hana Štorkánová -
Environmentální vzdělávání, výchova a osvěta je jedna z možností jak žít v duchu TUR, nebo pouze hrou? (Ověření účinnosti EVVO, případová studie program Envi-Edu-Life)
Radka Pechrová -
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
Barbora Jurašková -
Faktory ovlivňující účast ve 3. pilíři důchodového zabezpečení. Případová studie ČR a SR.
Katarína Stotková -
Případové studie hudebních klubů v České republice
Matyáš Jouza