Psychologie marketingové komunikace – Anna Kučerová
Anna Kučerová
Bakalářská práce
Psychologie marketingové komunikace
Psychology of Marketing Communication
Anotace:
Účelem této bakalářské práce je zjistit, které psychologické faktory působí na nákupní chování zákazníka, jak a jakou intenzitou. Cílem je zhodnocení marketingové komunikace na základě získaných poznatků. Práce je rozdělena do kapitol. Tyto kapitoly popisují základní literární přehled, metodiku, analýzu dotazníku, diskuse, srovnání vybraných marketingových komunikací, vyčíslení nákladů a závěr. V literárním …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is finding out which psychological factors affect the customer’s shopping behaviour. The aim is evaluation of marketing communication based on the acquired knowledge. The work is divided into chapters. These chapters describe a basic literature review, methodology, analysis of the questionnaire, discussions, quantification of cost, and conclusion. The literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Procházková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová