Strategie konkurenceschopnosti drobného podniku – Kristýna Kankrlíková
Kristýna Kankrlíková
Diplomová práce
Strategie konkurenceschopnosti drobného podniku
Competitiveness strategy of a small business
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategií konkurenceschopnosti pro malé podniky. Cílem práce je analyzovat strategii konkurenceschopnosti v konkrétním podniku a předložit návrhy na zlepšení. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny teoretické poznatky z oblasti podnikání a strategie. V praktické části je popsán a analyzován způsob fungování …víceAbstract:
The thesis deals with competitiveness strategies for small businesses. The aim is to analyze the competitive strategy in a particular company and make suggestions for improvement. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains the theoretical knowledge of business and strategy. In the practical part is described and analyzed the mode of operation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57388
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2015
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57388
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv konkurence na úspěch podniku
Jan Šindelář -
Analýza konkurence konkrétního podniku
Tomáš Kundľa -
Benchmarking při hodnocení výkonnosti podniku
Hana Mašková -
Analýza konkurence konkrétního podniku
Emanuel Godál -
Analýza konkurence ve vybraném odvětví zpracovatelského průmyslu
Lucie Grimová -
Ocenění podniku pomocí metody volných peněžních toků
Denisa Doubková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková