Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro firmu Biogena CB s r.o. – Michaela CAHÁKOVÁ
Michaela CAHÁKOVÁ
Master's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro firmu Biogena CB s r.o.
Abstract:
Zjištění spokojenosti odběratelů cateringových výrobků společnosti Biogena. Bylo provedeno dotazníkové šetření pomocí marketingového výzkumu, vyhodnoceny stanové cíle a následně zhodnoceny výsledky výzkumu.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Identifier:
15056
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CAHÁKOVÁ, Michaela. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro firmu Biogena CB s r.o.}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ux4ykr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CAHÁKOVÁ, Michaela. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro firmu Biogena CB s r.o.. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights