Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro firmu Biogena CB s r.o. – Michaela CAHÁKOVÁ
Michaela CAHÁKOVÁ
Diplomová práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro firmu Biogena CB s r.o.
Anotace:
Zjištění spokojenosti odběratelů cateringových výrobků společnosti Biogena. Bylo provedeno dotazníkové šetření pomocí marketingového výzkumu, vyhodnoceny stanové cíle a následně zhodnoceny výsledky výzkumu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
15056
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CAHÁKOVÁ, Michaela. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro firmu Biogena CB s r.o.}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/ux4ykr/.
Jak správně citovat práci
CAHÁKOVÁ, Michaela. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro firmu Biogena CB s r.o.. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva