Direct Marketing of the selected company – Ing. Islam Melordoyev
Ing. Islam Melordoyev
Diplomová práce
Direct Marketing of the selected company
Direct Marketing of the selected company
Anotace:
Dána diplomová práce, se zabývá propagaci společnosti JSC “Rastro” stavební materiály. Teoretická část, se bude zabývat historii reklamy, která prokazuje, že je součástí marketingového komplexu maloobchodní společnosti. Představuje recenze stavebních materiálů města Petrohradu a jeho regionu, popisuje specifické aspekty, trhu prodeje stavebních materiálů. Analytická část se zabývá, analýzy byznys struktury …víceAbstract:
In this Master Thesis the development of promotion program for construction materials of JSC «Rastro» at retail network is considered. The theoretical part highlights the promotion policy in general, proving it to be a part of marketing complex of retail company, presents a review of construction materials’ market of the city of Saint Petersburg and its region, describes specific aspects of retail …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tm51v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Consumer Ethnocentrism at Turkey
Umut Ayik