Analýza konkurenčního prostředí a zákazníků pro vytvoření marketingové strategie – Bc. Barbora Štancová
Bc. Barbora Štancová
Diplomová práce
Analýza konkurenčního prostředí a zákazníků pro vytvoření marketingové strategie
Analysis of the Competitive Environment and Customers for Marketing Strategy
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je komplexní analýza a návrh strategie pro rozvoj podniku NOVÁK sensors, s.r.o. Jedná se o podnik malé velikosti, který působí ve značně specifické oblasti průmyslových trhů. V teoretické části jsou vymezeny a vysvětleny základní pojmy týkající se strategie, strategického řízení a především strategických analýz. Představeny marketingové strategie a specifika B2B trhů …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is a comprehensive analysis and a development strategy for the NOVAK sensors company, s.r.o. This is a small company which operates in a very specific area of industrial markets. The theoretical part defines and explains basic concepts related to strategy, strategic management and in particular, a strategic analysis. Furthermore, marketing strategies and specifics …víceKlíčová slova
Strategie strategické řízení PEST analýza Porterův model pěti sil SWOT analýza trh B2B konkurence zákazník marketingová komunikace marketingová komunikační strategie. Strategy strategic management PEST analysis Porter five forces analysis SWOT analysis B2B market competition customer marketing communication marketing communication strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ydejn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák