Budování značky v digitálním prostředí – Bc. Aneta Plecová
Bc. Aneta Plecová
Diplomová práce
Budování značky v digitálním prostředí
Brand Building in the Digital Environment
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na budování značky OXALIS v digitálním prostředí. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje teoretická východiska pro strategii budování značky, její řízení a konkurenceschopnost. Praktická část obsahuje představení společnosti, analyzuje současnou brandingovou strategii, vyhodnocuje kvalitativní výzkum, jehož výsledkem je stanovení positioningu značky. Dále …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on building the OXALIS brand in a digital environment. Thesis is divided into three parts. The theoretical part defines the theoretical basis for the brand building strategy, its management and competitiveness. The practical part contains the introduction of the company, analyzes the current branding strategy, and evaluates qualitative research, which resulted in the determination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Plecová, Aneta. Budování značky v digitálním prostředí. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Specifikace nástrojů pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti
Kateřina Koubíková -
Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem
Magda Součková -
Konkurenční strategie vybraných luxusních automobilových značek
Tereza Kassasová -
Komunikační strategie značky Orion Ateliér
Denisa Fořtová -
Marketingová strategie - Tvorba značky startupu
Anna MILEROVÁ -
Exportní strategie značky Tendon
Tereza Brožová