Aktuální trendy globalizace kamenného maloobchodu – Marek Míča
Marek Míča
Master's thesis
Aktuální trendy globalizace kamenného maloobchodu
Current trends in the globalization of brick and mortar retail
Anotácia:
Tato práce se zabývá internacionalizací FMCG retailu. Jejím cílem bylo zjistit, jak se v průběhu let změnila geografická působnost 4 největších FMCG retailerů, identifikovat strategie internacionalizace zkoumaných retailerů a zhodnotit, jak jsou úspěšné a proč. Také bylo cílem vyvodit z těchto poznatků závěry o internacionalizaci celé kategorie FMCG retailerů. Výsledky ukázaly, že se těmto retailerům …viacAbstract:
This work is focused on the internationalization of FMCG retail. Its aim is to find out how the geographical scope of the 4 largest FMCG retailers has changed over the years, to identify the internationalization strategies of the retailers in question and to evaluate how successful they are and why. The aim is also to draw conclusions from this knowledge about the internationalization of the entire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81915
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Veronika Mokrejšová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81915
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Market entry strategy for Sempre store to Czech Republic
Ksenia Sychevskaya -
Strategie firmy PETROF, spol. s r.o. při vstupu na zahraniční trhy
Nataša Nekrepová -
Strategie vstupu podniku na mezinárodní trh
Kristýna Panochová -
Strategie vstupu firmy na francouzský trh prostřednictvím online marketingu
Michaela Důrková -
Strategie vstupu na zahraniční trh
Pavel Kalista -
Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh
Pavlína Bujoková -
Marketingová strategie vstupu na mezinárodní trhy pro firmu v oblasti zdravé výživy
Kristýna Pořízková