Lukáš Caska

Bakalářská práce

Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích

Reactional Marketing of Company Profiles on Social Platforms
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tematikou užití reakčního marketingu (Real-Time Marketing) a jeho užití stránkami firem na sociální síti Facebook. Reakční marketing na Facebooku umožňuje firmám velmi jednoduše reagovat a komunikovat se základnou svých fanoušků a potenciálních zákazníků. Tato práce si klade za cíl zjistit, jak lidé vnímají tuto formu propagace a zda tato komunikace nemůže v některých …více
Abstract:
This Bachelor Thesis deals with the topic of using Reactive marketing (Real-Time Marketing) by company sites on the social network Facebook. Reactive marketing on Facebook allows very easily and simply react and communicate with their fan base and potential customers. This thesis aims to find out, how people react to this form of marketing and if this type of communication is an appropriate type of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Caska, Lukáš. Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe