Analýza marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Kristýna Dvořáková
Bc. Kristýna Dvořáková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Analysis of marketing communication of the selected company
Anotace:
DVOŘÁKOVÁ, Kristýna. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Bakalářská práce. Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. 95 s. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy zhodnotit stávající marketingovou komunikaci podniku a následně navrhnout doporučení pro zlepšení v této oblasti. V teoreticko-metodologické části je na základě odborné literatury definován podnik, marketingové prostředí, …víceAbstract:
DVOŘÁKOVÁ, Kristýna. The Analysis Marketing Communications of the selected company. Bachelor's Dissertation. The Institute of Hospitality Management. Prague: 2019. 95 pages. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing communication of the company on the basis of the analysis and then propose recommendations for improvement in this area. The theoretical-methodological part defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ojd7c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza marketingové komunikace vybraného podniku}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/uyt80u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova