Bc. Kristýna Dvořáková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of marketing communication of the selected company
Anotace:
DVOŘÁKOVÁ, Kristýna. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Bakalářská práce. Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. 95 s. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy zhodnotit stávající marketingovou komunikaci podniku a následně navrhnout doporučení pro zlepšení v této oblasti. V teoreticko-metodologické části je na základě odborné literatury definován podnik, marketingové prostředí, …více
Abstract:
DVOŘÁKOVÁ, Kristýna. The Analysis Marketing Communications of the selected company. Bachelor's Dissertation. The Institute of Hospitality Management. Prague: 2019. 95 pages. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing communication of the company on the basis of the analysis and then propose recommendations for improvement in this area. The theoretical-methodological part defines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/ojd7c/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)