Marek Šimr

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu  v online prostředí

Marketing Communication of a Professional Sports Club in Online Environment
Abstract:
Bakalářská práce v teoretické části pojednává o sportu a jeho významu ve společnosti. Dále pojednává o marketingu sportu a jeho nástrojům. Práce také vysvětluje marketingovou komunikaci ve sportovním prostředí a online prostředí ve sportu. Praktická část se věnuje rozboru marketingové komunikace v online prostředí u čtyř zvolených profesionálních sportovních klubů. Zhodnotí jejich aktuální stav a podrobněji …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with sport and its importance in society. It also deals with the marketing of sport and its tools. The bachelor thesis also explains marketing communication in the sport environment and the online environment in the sport. The practical part deals with the analysis of marketing communication in the online environment of the four chosen professional sports clubs. It evaluate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní