Projekt využití netradičních prvků komunikace v politické reklamě – Bc. Daniel VYORAL
Bc. Daniel VYORAL
Master's thesis
Projekt využití netradičních prvků komunikace v politické reklamě
Application of the unconventional communication elements in political advertisement
Abstract:
Obsahem diplomové práce "Využití netradičních prvků komunikace v politické reklamě" je literární rešerše z oblasti politického marketingu a politické reklamy. V praktické části jsou analyzovány tradiční a netradiční prvky užívané v politické komunikaci. V další části jsou analyzovány volby do krajských zastupitelstev z pohledu politické strany SPOZ v roce 2012 a vyvozeny závěry a doporučení. Na tuto …moreAbstract:
Content of the master thesis "Application of the unconventional communication elements in political advertisement", is theoretical part from the area of the political marketing and political campaign advertisement. Analytical part analyses traditional and unconventional elements used in the political communication. Next part analyses regional election from the view of the political party SPOZ in 2012 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYORAL, Daniel. \textit{Projekt využití netradičních prvků komunikace v politické reklamě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/uyvfno/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYORAL, Daniel. Projekt využití netradičních prvků komunikace v politické reklamě. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví - analýza kampaně "Nekrmte bankéře"
Tomáš VYŠOHLÍD -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Policejní vyjednávání jako specifická forma komunikace
Martina JANDÍKOVÁ -
Využití netradičních forem komunikace v tradičních médiích (Ambient Media)
Olga Khvan -
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Kopáček -
Marketingové strategie v politických kampaních
Michal Koutský