Využití reklamy v učivu českého jazyka na 2. stupni ZŠ – Bc. Pavlína Zouharová
Bc. Pavlína Zouharová
Diplomová práce
Využití reklamy v učivu českého jazyka na 2. stupni ZŠ
The use of advertising in the Czech language teaching at the second level of elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím reklamy (mediální výchovy) na druhém stupni základní školy. Je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Výchozí pro teoretickou část jsou kurikulární dokumenty (RVP ZV, Standardy pro základní vzdělávání), cílem je obsahová analýza vybraných řad učebnic českého jazyka, která je zaměřena na využití průřezového tématu Mediální výchova (konkrétně reklamy) autory …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the use of advertising (media education) at the second level of primary school. It is divided into two parts - theoretical and practical. The starting point for the theoretical part are curricular documents (RVP ZV, Standards for Basic Education), the aim is the content analysis of selected series of textbooks of the Czech language, which is focused on the use of the cross …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pvilp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Marek Lollok, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková