Vliv parametrů obalu vína na nákupní chování generace Z – Jan Vítek
Jan Vítek
Bakalářská práce
Vliv parametrů obalu vína na nákupní chování generace Z
The influence of wine packaging parameters on the shopping behavior of the generation Z
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je vliv parametrů obalu vína na nákupní chování generace „Z.“ Cílem této práce je definice parametrů obalu vína, které jsou klíčové v kupním rozhodovacím procesu této cílové skupiny. Stanoveného cíle bylo dosaženo pomocí kvantitativního výzkumu metodou online dotazníku. Teoretická část této práce je věnována důležitým informacím nezbytným pro pochopení základního …víceAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is the influence of wine packaging parameters on the shopping behavior of the "Z" generation. The aim of this thesis is to define the parameters of wine packaging, which are key in the purchasing decision-making process of mentioned target group. The set goal was achieved through quantitative research using the online questionnaire. The theoretical part of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82033
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2021
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Alžbeta Gburíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82033
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová -
Individualismus v rámci „Čínského snu“ z pohledu generace Z Chinese
Michaela Muselíková -
Porovnání pracovních očekávání generací X, Y, Z, a začlenění generace Z na pracovní trh
Ondřej Špernoga -
Interní marketing z pohledu psychologie
Klára Odehnalová -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Evaluating Influencer Marketing Perception Among Gen Z on Instagram
Renata Abdulgalejeva