Úprava denního režimu pro dítě s kombinovaným postižením, kde jedno z postižení je zrakové – Jana ŘEPOVÁ
Jana ŘEPOVÁ
Bachelor's thesis
Úprava denního režimu pro dítě s kombinovaným postižením, kde jedno z postižení je zrakové
-
Adjustment of the daily regimen for children with multiple disabilities, where one of the disability is visual impairment
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá denním režimem dítěte s kombinovaným postižením. Teoreticky jsou zde vymezeny některé druhy postižení. V praktické části práce pojednává o denním režimu u tří vybraných dětí a vlivu rodiny a vzdělávání na rozvoj jedinců s postižením.Abstract:
This thesis deals with the daily routine of a child with multiple disabilities. Theoretically, there are definitions of some kinds of disabilities. The practical part deals with the daily routines in three selected children and the influence of family and education for the development of individuals with disabilities.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEPOVÁ, Jana. \textit{Úprava denního režimu pro dítě s kombinovaným postižením, kde jedno z postižení je zrakové}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/uzts8g/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŘEPOVÁ, Jana. Úprava denního režimu pro dítě s kombinovaným postižením, kde jedno z postižení je zrakové. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / SPP-VZ
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights