Učení jako součást strategie – Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Disertační práce
Učení jako součást strategie
Learning as a Part of Strategy
Anotace:
Zavedení modelu učící se organizace umožňuje organizacím získat strategickou výhodu. Tato práce se zabývá modelem učící se organizace. V teoretické části práce jsou popsány základní charakteristiky modelu, jeho dimenze a problematika zavádění. Dále jsou charakterizovány základní typy učení a jednotlivé styly organizačního učení, vztah mezi učící se organizací a znalostním managementem a možné hodnocení …víceAbstract:
The implementation of a learning organization model enables organizations to obtain a strategic advantage. This thesis deals with a model of a learning organization. The theoretical part describes the basic characteristics of the model, its dimensions and problems of its implementing. Further, in this part there are characterized the basic types of learning and organizational learning styles, the relationship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eDi107
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: Jiří Dědina, Pavla Staňková, Miroslav Plevný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuDoktorský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační a znalostní management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate E-Learning, its benefits and challenges at Barclays Bank
Aygun Guliyeva -
Firemní kultura a učící se organizace
Anna HRBÁČKOVÁ -
Organizační kultura jako generátor tvorby hodnoty
Luiza Tadevosyanová -
Organizační kultura, která podporuje dynamický rozvoj podniku
Radka Loderová -
Firemní kultura a učící se organizace
Monika Trčková -
Změna organizační kultury směrem k učící se organizaci
Pavla Kozelková -
Změna organizační kultury směrem k učící se organizaci
Zuzana Zázrivcová -
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
Barbora Hondlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva